donderdag 27 december 2012

Paarse Eyeliner Van Licht Naar Donker




Vandaag laat ik jullie een gave eyeliner look zien. Met paars, het begint licht in de binnenste hoek van je oog en loopt donker uit in de wing. Let's begin! 

Je begint met een schoongemaakt oog, je pakt als eerste de zwarte eyeliner en de oogschaduwbasis erbij, zodat het de hele dag mooi blijft zitten. Ik gebruik Etos Eyeliner in de kleur 001 en Essence I love stage eyeshadow base. 


Met de zwarte eyeliner zet je een heel dun randje, langs je wimper rand.
Als dat er allebei opzit gaan we beginnen met de rest van het oog. 

Ik begin in de binnenste ooghoek met een witte kleur, ik gebruik van de Catrice Smokey Eye Set in de kleur 010 Smoking Area, de witte kleur, helemaal rechts in het palletje ( aangegeven met een hartje). Ik maak een eyeliner kwast een beetje nat en breng dit in je binnenste ooghoek aan. 


Dan beginnen we met de paarse kleur, heel licht. Ik pakte mijn Bourjois Paris Smokey Eyes erbij in de kleur 05 Rose Vintage, ik meng de lichtse kleur met de middelste en breng dit aan in het midden. 

Dan gaan we naar een iets donkere kleur, ik gebruik van de Hema Metallic Effect Eyeliner (er staat geen kleur bij, sorry!) en ik laat de lichte paarse kleur die we net aangebracht hebben overlopen in deze eyeliner. Als deze erop zit gaan we naar een donkere kleur paars, ik pakte mijn Elizabeth  Arden pallet, ik gebruik de kleur Jewel, aangegeven met het hartje. Deze breng in aan in de buitenste ooghoek als begin van de wing. 


Nu gaan we beginnen aan de wing! Het is de bedoeling dat de wing de donkerste kleur heeft. Voor de wing gebruik in wederom eyeliner van de Hema in de kleur 76. Hiermee maak ik een wing.

En dan is de look compleet!! 

Geen opmerkingen: