woensdag 26 december 2012

French Manicure Make It Golden


Nu kerst bijna afgelopen is, zijn de ogen gericht op oud & nieuw. Of je nou thuis blijft met vrienden of familie of  je naar een feestje gaat, is het natuurlijk leuk om er feestelijk uit te zien, van top tot teen. Dus vandaag laat ik jullie zien hoe je je nagels in een feestelijke outfit kan steken. Succes ermee!



Dit is wat we nodig hebben.


We beginnen met nagels schoongemaakt met een beetje nagellak remover. Dan brengen we een laagje basecoat aan. Als de basecoat goed opgedroogd is brengen we een een lichtroze lakje aan eventueel met een glansje, zoals ik doe. Ik gebruik Rimmel London Lycra Pro nagellak in de kleur 286 Oyster Pink, ik breng hiervan een laagje aan.



Als we dat gedaan hebben, beginnen we aan  het gouden glitter randje aan de bovenkant van de nagels. 


Breng met een topcoat, het maakt niet uit welke je gebruikt, op de plek waar je losse glitter wilt hebben, in dit geval dus het randje van je nagel. Het is handig om een topcoat te nemen die niet snel droogt (haha, weer eens andersom dus), dit is omdat je dan tijd genoeg hebt om de losse glitter goed aan te brengen. Ik gebruik topcoat van de Hema. 


Als de topcoat erop zit (niet laten drogen!) pakken we de glitter erbij. Je kan speciale glitter voor je nagels gebruiken, maar ook gewoon glitter om te knutselen enzovoort. Pak de pincet, en pak met de pincet wat glitter op. De glitter leg je op de natte topcoat. Als alle gewenste glitter op je nagel zit, laat je de topcoat drogen. Als alles erop zit, doe je overal nog een laagje topcoat overheen een klaar is kees. 



Geen opmerkingen: