zaterdag 29 december 2012

Hema Nail Patch

Vandaag ga ik het hebben over de Hema Nail Patch, nagelstickers van de Hema.
De nagelsstickers van de Hema zijn per 16 stuks verpakt en kosten 4,50 per verpakking. Hey, 4,50 voor 16 stickers is niet duur! Maar zijn ze dan wel goed? Ik ging op onderzoek. 


Zo zien ze eruit in de verpakking, de verpakking ziet er goed uit, gewoon lekker strak, niks mis mee. Ik ga voor de sterretjes, leuk dacht ik, zo net voor oud en nieuw. 



Achterop de verpakking staat de uitleg, volgens de uitleg zijn deze stickers erg makkelijk aan te brengen en te verwijderen, kijk daar houden we van! 
Toen ging ik kijken welke sticker het best op welke nagel past, en de meeste stickers zijn aardig breed.. Niet erg handig, dus ik begon met me ringvinger, omdat alle stickers veels te breed waren voor mijn pink. Nu maar hopen dat je ze makkelijk kan aanbrengen. Dit is het resultaat.


Nou meiden, deze stickers zijn totaal niet makkelijk om aan te brengen, overal zitten kreukels, en glad krijg ik ze niet.. Het leek net de Alpen op mijn vingers met al dat hoogteverschil door de kreukels. Ook plakken ze totaal niet goed. Het verwijderen gaat wel heel erg makkelijk, je kan ze er zonder moeite afhalen, gewoon trekken. Of dat nou een voordeel of een nadeel is, weet ik ook niet precies haha.... 

Al met al zijn deze nagelstickers super budget en niet goed in gebruik. Ik loop volgende keer fluitend langs dit product. 




Geen opmerkingen: